English

עומס על המפרקים בריצה Joints load during running

במהלך ריצה, בכל נחיתה על הרגל נוצר עומס של פי 3-5 ממשקל הגוף על המפרקים של הגפיים התחתונות. עומס זה עלול לגרום לנזק גרמי ולנזק של רקמות רכות (רצועות, גידים, שרירים) וכן למבנים פנימיים בתוך המפרקים (רצועות, מניסקוסים, סחוס).

מכשיר ה- Anti Gravity treadmill מאפשר למתאמן לקיים את שגרת האימונים שלו ואף לבצע אימונים עצימים תוך נשיאת משקל חלקית ותוך מניעת חלק מהפציעות בשל העומס הנמוך יותר המופעל על המפרקים. האימונים על מכשיר ה Anti Gravity treadmill מאפשרים למתאמן לבצע זאת תוך שמירה על טכניקת הריצה הרגילה.

 

 

 

פירוט פציעות ריצה אופיניות והטיפול בהן באמצעות ה Anti gravity treadmill

 



סרטונים ומאמרים
ראיון עם יעקב מזרחי – שנה וארבעה חודשים לאחר התאונה הקשה באתיופיה
שיקום של מקצוענים על מכשיר האנטי גראוויטי, לקראת מרוץ טבריה 2013
ליאור אליהו ,קפטן מכבי תל אביב בכדורסל, חוזר לרוץ שבוע לאחר הפציעה בזכות מכשיר ה Anti Gravity Treadmill
מניעת פציעות ספורט (שברי מאמץ
ו- Overuse Injuries) בקרב אצנים.
מניעת פציעות ספורט (שברי מאמץ
ו- Overuse Injuries ) בקרב אצנים.