English

כאבי ברכיים בריצה knee pain during running

כאבי ברכיים בריצה יכולים לנבוע מסיבות שונות (פגיעה ברצועה, במניסקוס, בסחוס, בעצמות ועוד). המתאמן חייב להיות קשוב לגוף: לא להמשיך את הפעילות באותה עצימות כדי לא להחריף את הכאב. בחלק מהמקרים עליו להפסיק לרוץ למשך מספר ימים או עד שהכאב חולף כדי לא להגיע למצב של פציעת עומס יתר.

מכשיר ה- Anti Gravity Treadmill מאפשר להמשיך לרוץ גם במצבים של כאבי ברכיים באמצעות הפחתת משקל הגוף אשר מקטינה את העומס על מפרקי הברכיים. באמצעות מכשיר ה- Anti Gravity Treadmill ניתן להמשיך ולשמור על הכושר הגופני ולקצר את זמן המנוחה מפעילות ספורטיבית.




פירוט פציעות ריצה אופיניות והטיפול בהן באמצעות ה Anti gravity treadmill

 



סרטונים ומאמרים
ראיון עם יעקב מזרחי – שנה וארבעה חודשים לאחר התאונה הקשה באתיופיה
שיקום של מקצוענים על מכשיר האנטי גראוויטי, לקראת מרוץ טבריה 2013
ליאור אליהו ,קפטן מכבי תל אביב בכדורסל, חוזר לרוץ שבוע לאחר הפציעה בזכות מכשיר ה Anti Gravity Treadmill
מניעת פציעות ספורט (שברי מאמץ
ו- Overuse Injuries) בקרב אצנים.
מניעת פציעות ספורט (שברי מאמץ
ו- Overuse Injuries ) בקרב אצנים.